woensdag 26 januari 2011

google docs vragen

Ha die Marcel en Ankie,
Vanavond heb ik een aantal documenten bekeken die de studenten in google docs hebben geplaatst. Dankzij Tim is er structuur gekomen in de wijze waarop alle opdrachten verzameld worden. Te gek dat ze dat allemaal zelf bedenken.
Maar nu, mijn vraag: ik heb bij een document van een student opmerkingen geplaatst. Hoe weet zij, kan zij zien, dat ik die opmerking bij haar document heb geschreven?
Het zou fijn zijn als de schrijver direct ziet: he er is gereageerd op mijn tekst..........

Ik kan niet wachten op het antwoord.....
groeten, Margreet

o, ja en wat moet ik alweer schrijven bij' labels' (zie rechtsonder als je een blogbericht maakt)

1 opmerking:

  1. Naast Google Docs, zijn er ook Wikis en Blogs :) In deze tabel kan je de verschillende toepassingen voor in het onderwijs vergelijken https://docs.google.com/Doc?docid=ddnzwcn8_15g3jrbpdf

    BeantwoordenVerwijderen