woensdag 16 februari 2011

Prezi in het onderwijs!

Ha Ankie,

Je had me op twitter (aan @marcelschmitz) gevraagd waar je moest zijn om Prezi te installeren op je computer. Dat is niet nodig. Je kunt ook online de presentaties maken! Check maar eens op!

http://prezi.com/f6c566g4p2de/triootje-onderwijs/




Als je hem op school wil installeren dan moet je je even bij ICTOS melden. Thuis kun je makkelijk zelf! En anders helpt (een) Marcel je wel.

Vertel me nog even de voordelen van Prezi...

Groet Marcel

2 opmerkingen:

  1. Nadeel: ik kan de prezi niet bekijken op iPone :( kan wel een app voor de iPad gratis downloaden maar hiermee kan ik geen Prezi van anderen zien :S

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Marcel,

    Ik heb Prezi al op m'n laptop,maar krijg verzoekjes van collegae die dit graag op de schoolpc zouden willen hebben staan (goed hè).

    Trouwens (om nog even op het vorige onderwerp terug te komen), ik ga een yurl maken van alle yurls van de eerstejaars studenten. Deze hang ik aan onze website zodat studenten van elkaar kunnen leren/kopiëren/lenen...

    Groetjes Ankie

    BeantwoordenVerwijderen