vrijdag 4 maart 2011

Samenwerking Faculteit ICT en Pabo?

Hoi Marcel,

Het voorstel om samen te werken blijft in mijn hoofd zitten ( ja, ik weet...bij jou zit nu iets heeeel anders in je hoofd--ALAAF). Maar ik wil toch alvast even dit onder de aandacht brengen: http://www.innovatieregeling.nl/. Wat zou je ervan vinden om over augmented reality verder te praten?

Online samenwerken is ook wel iets om verder over na te denken, maar augmented reality is wel heeel erg cool he!

Ik (of Margreet en ik) wil (willen) na de vakantie zsm met jou om de tafel om eea te bespreken (ik had nog meer vraagjes: over Prezi en over nieuw aan te schaffen apparatuur voor de Pabo).

Dusssss.... werk aan de winkel bij de Pabo.

Maar duik maar eerst onder in het Carnavalsgedruis. Neet te laat en neet te zaat (gaat de komende dagen waarschijnlijk niet op). Ik ga me begeven tussen de mickey's en minnie's in Disneyland en na de vakantie gaan we weer vol dran!

Doegieeeee
Ankie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten